Familie Boter-Schwartz

Video’s:

Over ons

De familie Boter-Schwartz
Voor ons al een hele bekende setting om op vakantie te gaan.
Frans Schwartz (opa) 1946
Michel Boter 1969
Rosalie Boter 1997
Marijn Boter 1999
Madelief Boter 2002
en ikke Kerstin Schwartz 1971

Voor het eerst in deze setting met elkaar weg geweest in 2008 naar Zuid-Afrika en Namibië daarna nog naar Mallorca , Barcelona, Toscane en nu naar Suriname.

Oma is geen reiziger en neemt onze Spijker onder haar hoede tijdens onze afwezigheid. Henk (het vriendje van Roos) past op het huis in Gieten en op het kleinste vee. Pride is een paar weken logeren bij Wilmer Lanning en zo kunnen wij weer met een gerust hart aan ons nieuwe avontuur beginnen.

Over onze reis

SURINAME gekozen als bestemming door....Jay-Que ons prachtige pleegkind die er voor koos weer terug te gaan naar zijn geboorteland om daar gelukkig te worden. We gaan hem opzoeken in Paramaribo en gaan dan nog veel andere mooie /historische plekken bezoeken en het land hopelijk een beetje leren kennen.

Bezochte landen

Wij hebben 5 landen (2%) bezocht:

Namibië, Nederland, Spanje, Suriname, Zuid-Afrika.